Általános Szerződési Feltételek

1. Webáruház adatai:
A pizzatoronyszeged.hu webáruház üzemeltetője a Pizzatorony Kft.
Székhely: 6723 Szeged, Szamos u. 4.
Adószám: 24110653-2-06
Bejegyző hatóság: SZEGEDI TÖRVÉNYSZÉK CÉGBÍRÓSÁGA
Ügyfélszolgálat: +36 62 436 914
E-mail: pizzatoronyszeged@gmail.com

2. Az elektronikus szerződéskötés lépései
2.1. Regisztráció a www.pizzatoronyszeged.hu webáruházba. A Megrendelő köteles a regisztráció során a kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni.

2.2. A megrendelni kívánt termék(ek) kiválasztása. Az elektronikus szerződés tárgyát a kiválasztott termék(ek) képzi(k). Vételárak a termékek mellett kerülnek feltüntetésre, melyek tartalmazzák az általános forgalmi adót. A termékekről feltüntetett képek helyenként illusztrációk.

2.3. Belépés a pénztárhoz, a fizetési mód és eszköz kiválasztása, rendelés elküldése.

2.4. A Pizzatorony Kft. a megrendelés megérkezését elektronikus úton legkésőbb 10 percen belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő megérkezettnek, amikor az a Pizzatorony Kft. és a Megrendelő számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 10 percen belül nem érkezik, Megrendelő a +36 62 436 914 ügyfélszolgálati telefonszámon érdeklődhet megrendelésének állapotáról.

2.5. A megrendelt termék(ek)et futár által történő kiszállítással adjuk át. A kiszállításra megjelölt helyszínen készpénzzel, bankkártyával, SZÉP kártyával valamint étkezési utalványal lehet fizetni. A kiszállítás átlagosan a megrendelés visszaigazolását követő 90 percen belül történik, azonban a Felhasználó a megrendelés napján előre megjelölt időpontra is kérheti a kiszállítást. Az éjszakai szállítási idők esetenként megnövekedhetnek. Elviteli rendelésre a 21:30-ig leadott rendeléseket áll módunkban elkészíteni, ellenkező esetben kiszállítással tudjuk biztosítani a rendelést. 22 óra után nincs lehetőségünk italokat szállítani csak 1,75 L-es Pepsi termékeket.

Minden nap 23:30-tól reggel 10 óráig frissensült rendelést sajnos nem tudunk teljesíteni.

2.6. Étel házhozszállítás esetén a feladott megrendelés nem mondható le. Kivételt képez ez alól, amennyiben Megrendelő a lemondást a rendelés feladásától számított 5 percen belül a +36 62 436 914 ügyfélszolgálati telefonszámon jelzi.

2.7. Az adatbeviteli hibák megrendelés feladását megelőző azonosításához és kijavításához biztosított eszközök: a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. A személyes adatok bármikor változtathatóak.

2.8. A megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Pizzatorony Kft. nem iktatja, a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

2.9 A telefonos rendelés a jelen szerződési feltételek elfogadását jelenti.

3. Elállás, felmondás
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29.§.alapján nem illeti meg a fogyasztót az elállási joga, mivel a szolgáltatás tárgya gyorsan romló élelmiszer vagy minőségét rövid ideig megőrző termék illetve olyan zárt csomagolású termék, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

A fenti jogszabályhely alapján Ön nem gyakorolhatja a 14 napos elállási jogot, mivel webáruházunk kínálatában romlandó termékek találhatók.

Amennyiben Ön a szerződést, annak teljesítése előtt indokolás nélkül felmondja (nem veszi át a kért terméket) tudomásul veszi, hogy a következő megrendeléskor az ebből eredő kárt a Szolgáltató felé köteles megfizetni.

Alkohol teremékeket csak 18 év feletti vevőinknek szállítunk ki. Az életkor ellenőrzését futáraink végezhetik. Amennyiben a Megrendelő az életkorát igazolni nem tudja, vagy nem kívánja, a futár az alkohol termék átadását megtagadhatja.

Amennyiben a Megrendelő a vételárat a kiszállított termék után nem fizeti meg, illetve az általa megadott elérhetőségen tényleges nem érhető el, valamint ha több alkalommal a Szolgáltatónak kárt okozva tévesen adja le a megrendeléseket, akkor a Szolgáltató jogosult a Megrendelő regisztrációját törölni, illetve jogosult a megrendelés teljesítését megtagadni.

Bankkártyával előre kiegyenlített megrendeléssel kapcsolatos panasz, reklamáció esetén a megrendelt áru ellenékének visszafizetése a bankkártyás fizetés szabályai szerint történik.

Az egyértelműen hamis adatokkal regisztrált Megrendelőket a Szolgáltató jogosult az adatbázisából törölni.

4. Szavatosság
Ön az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A Ptk. 6:157. §-a alapján a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Webáruházunkban gyorsan romló élelmiszereket forgalmazunk melyeknek szavatossági ideje a termék fogyaszthatósági határidejével egyezik meg. Az élelmiszerek fogyaszthatósági ideje csak akkor tekinthető érvényesnek, ha a megvásárolt termék bontatlan és sértetlen. A fogyasztóknak mindig követniük kell a gyártók tárolásra vonatkozó útmutatásait, különösen a hőmérséklettel és a termék felbontás utáni felhasználásával kapcsolatban. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni.

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet határozza meg a kötelező jótállás eseteit. Tekintettel arra, hogy a Szolgáltató által a webshopon forgalomba hozott termékek ezen 1. sz. mellékletben meghatározott körbe nem tartoznak, így a Szolgáltató a termékekre jótállást nem vállal.

5. Problémák, reklamáció, panaszkezelés
A megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt Megrendelő az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken tud jelezni:
Telefonon: +36 62 436 914
E-mail: pizzatoronyszeged@gmail.com

Felügyeleti szervek:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság - 1088 Budapest, József krt. 6.
Csongrád Megyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály. 6728 Szeged, Kereskedő köz 3-5.
Budapesti Békéltető Testület - 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A fogyasztó panaszának megtételére alaki kötöttség nincs.

Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a panasz kivizsgálása során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:
a.) Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el.

b.) Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

c.) Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

d.) Online vitarendezési platform: Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU